Deletedmom348 Btl2707 Benim de şişlik yoktu akşam farkettim sol tarafı şişmiş ama ben 5 ay oldu doğum yapalı.
Nebociim Sadece kesiğin olduğu yer şiş bende de 2,5 ay oldu doğum yapalı his hiç yok kaşınsa bile kaşıdığım zaman hissetmiyorum
Minikannesi00 Nebociim canım kullan iner ,bende contractubex kullanıyorum 10 günde bile dikiş izimi baya düzeltti
Minikannesi00 zlmkcl bende contractubex kullanıyorum doktorum orda şişlik oluşmasın iz kalmasn dye verdi
Ozgeackgz-0 Twinksmom ay benim 7 ay oldu doğum yapalı dediğiniz gibi aynı solucan içim hoş oluyor dokununca zaten tek tül bir iki tüy var alamıyorum tam dikişimin içinde kullansam gider mi o görüntğ
EJDERYAA O krem ilk 3 ay kullanılıyor sonra etkisi yok bende almıştım arada sürdüm düzenli kullanamadım o yüzden geçmedi