Yarenymn 2 aylık kızım var 8 9 da başlıyor gece ikilere kadar ağlıyor hiç şaşmıyor okadar yıprandımki artık napıyım bilmiyorum neden böyle olduğunu bilen varmı ? Başına gelen ne zaman gecicek ne yapmalıyım
Dilberzeynep Yarenymn ne zamandan beridir böyle benimde2 aylik kizim var gündüz bir yudum uyku uyumuyor
Deletedmom348 Yarenymn Kolik ataklarına benziyor canım. Allah yardımcın olsun. İnşallah da değildir geçicidir. Benim bebeğim kolik. 5 aylığız. Devam yani.
Yarenymn Arastirananne44 gündüz uyuyor genelde az uyanık kalıyor uyuduğu icinmi ama ben illa uyusun diye zorlamıyorum kendi uyuya kalıyor