02aybrs Slmlar hanımlar yeni ev aldim ankastre seti silverline kullanan memnun kalan yada kalmayan varmı bilginize ihtiyacım var
Aysegul3442 02aybrs ben kiracıyım benim evdeki ankastrede silverline 2 senedir kullanıyorum bir problem yaşamadım fırınıda iyi pişiriyor
02aybrs Benim şuanda kullandiğim profilo ama tak sök yaomak istemedigimden dolayi onu kullanicam ve hiç bi fikre sahip değilim çok teşekker ederim😀
ortmenanne Benimki silverlıne beyaz cam aşırı memnunum 😊 üçüncü yılım tek bir sorun yaşamadım fırını davlumbazıda çok iyi
02aybrs Ayy çok sağolun aslında kafami kariştiran internetteki yorumlar oldu şikayet varda herkez üründen şikayet ediyoda umarim benimkide iyi çikar beyaz eşya birazda şans meselesi sanirim🤔