Efeyavuz 18052020 emzirdikten sonra bir çay kaşığı veriyorum ben ama ağzı pamukçuk olmasın diye veriyorum yoksa emiyorsa suya ihtiyacı yok 🌼
Sedaahmet 18052020 2,5 aylik kızım var, havalar ısınmaya başladıgindan beri 2 günde bir 3 çay kasigi su veriyorum. Birsey olmaz canım. Oğluma da vermiştim ,şuan 16,5 aylık o. ☺
HonKiPonKiDoNiNo Ben dogdugundan beri veriyorum.. En basindan beri meme mama gitmistik cunku.. bogazinda tortu kalmasin ici yanmasin mamadan diye.. hicte bisey olmadi su verdigim icin..
Bgmbgmbgm 18052020 6 aylık olduk hiç vermedim ben de.. gerek yok💐 şimdi ek gıdaya geçiyoruz mecbur vereceğim
Aslancikk 18052020 bende sadece anne sütü veriyorum bebeğime üç aylıkken idrar yolu enfeksiyonu oldu doktorum kızdı su vermedigim için..her memeden sonra bu iki çay kaşığı ver dedi