Bahargrbz canım benim oğlumda yaklaşık bir aydır haftada bir zor yapıyor. Doktor anne sütü alıyorsa 10 gün yapmasa da bişey olmaz dedi. Bi ara duphalac kullandım etki etmedi bıraktım. Saf zeytinyağı içirdim pek faydasını görmedim yapmadı onu da bıraktım. 10 günü geçtiği zaman fitil veriyorum tüm bağırsaklarını boşaltıyor fitille. Eczaneden alabilirsiniz. Birde her gün masaj ve egzersiz yaptırıyorum her altını açmamda. Tuvalete tutar gibi tutuyorum bezini kapatınca da bi beş dakika. Bu hafta 2 defa yptı kakasını egzersizler işe yarıyor sanırım.