Kızlar ptesi ameliyat oldum apselesme durumu varmı dren vs takıldı suan o bölge acık pansuman yapıyorum. Ama hala sislik mevcut.. bu ne zaman iner bilen varmı salı kntrolum var ama korkuyorum açıkçası baska bisi cıkmasından.. bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi ?