Tubina alıştırma bardağı almıştım aventin onla vermeyi düşünüyodum ama doktor bildiğin normal bardakla ver dedi dün.. biraz akıcak bikaç gün zorlanıcak ama sonra alışıcak, alıştırma bardağını dışarda kullan sadece dedi kolay diye.. o yüzden ben de oioi bardak almamıştım onu da alacağım