Kızlar bebe bisküvisini bebeğime mama gibi yapıp vermek istiyorum. İnek sütüne 2 yaşında başlayacağım için inek sütü ile ezip vermek istemiyorum. Yoğurtla karıştırıp mama gibi versem tadı kötü olur mu? Veya başka ne ile verebilirim? Kefir ile karıştırsam ağır olur mu?