Kızlar merhaba 5 ay 26 günlük bi oğlum var ve 3 aylık ken regli oldum düzenli olara 21 gün sonra tekrar oldum normalde yarın olmam gerekiyordu ama çok az kahverengi bi leke geldi dün sadece bu gün akşama kadar dam la damla geldi ve ve pedi az bi kirletti sadece akşam tuvalete küçük bi parça gibi düştü sonunda gelecek galiba dedim ama yine çok çok az geliyor ve benim hiç böyle olamazdı yaşayan var mı bu arada regli gününden bi gün önceki akşam majazik ağrı kesici içtim o mu yaptı ki diyorum sizce ?