Kızlar sol gözümde tembellik var ve gittikçe kayıyor. Küçükken müdahale edilmişti gözlük bazı görme testleri kapama vs. Daha sonra doktor kontrolünde bırakmıştım. 1 senedir iyice ilerledi dışardan bakınca direk belli oluyor ayrıca görme konusunda da sıkıntı yaşıyorum. Acaba bunun için tedavi olan yada bilgisi olan var mı?