Mavimsi1 Arkadaşlar bebek bezinden geçiş yapmak istiyorum, bu marka bebek bezi kullanan memnun kalan varsa yorum yapabilir mi? Nasıl bir bez
afs9mart Mavimsi1 hiç kullanamdım prima ginlük rahatlık kullanıyorum 30 lusunu 30 tl ye alıyprum 3 numara cok iiii
cilekliturtam Mavimsi1 bir süre kullandik bebeğim yaşına gelmeden iyiydi ama sonradan bozdu açıkçası bez yapısını taşırmaya başladı