Muhammedalim Hanımlar zinco kullanan var mı bebegim 2 bucuk aylık dün geceden beri kullanıyorum uyku yapıyor sanırım , kullan diyen doktor var kullanma diyende sastim kaldım ? . Ama caresizim bebegim kolik bir bebek aglama krizleri bitmiyordu dünden beri biraz daha rahatız.
Happy Muhammedalim dün bugün 2. Günümüz de tavsiyesi ile kullanıyoruz çok ağlayan Bebeğim 2 gündür huzurlu uyuyor Gazı da rahatlıkla çıkıyor
Ftmsnny Muhammedalim canım bizim 2 ayımız bitti hep zinco kullandık. İçinde şeker var maalesef. Bile bile kullanılıyor maalesef ☹️ Çok büyük bir etkisini görmedik biz onun yerine gaz masajları var onlar daha çok işe yarıyor
Efe2811 O damlanın içeriği iyi değilmiş bir kaç kişiden duydum bide İnstagram da bi sayfa incelemesini paylaşmıştı , biz bıraktık kullanmayı
Deletedmom_15 Zinco tamamen bitkiseldir ilaç sınıfına dahil değil ki.. biz 3 aydır kullanıyoruz memnunuz. Uyku yapmaz gazı olmadığı İçin bebeğiniz huzurlu ve daha uzun uyur
ayazlianne Muhammedalim zinco ve biogai birlikte kullanıyordum bebeğim kolikti. Süpürge sesi öneririm uyutmak için.
Sevde123 Gün-de 4 defa zinco birde akşam saat 9 da her gün biogaia kullandim hiç gaz sancısı çekmedik çocuğumn gözlerimin önünde kivranmasina gönlüm razı gelmezdi
Kuzeyalaz33 Ben zinco verdigimde sip die uyuyordu uyku yapio ama sonrasinda kivrandirio ben zaten kullanma taraftari degilim bebeklerin sistemini bozuyor rezene dahil ben boyle düşünüyorum en dogali kendisi cikarmasina yardimci olmak herseyi biraktim zaten 2 gun kullanmistim