Merhaba sevgili anneler. Bebeğimin bir gözünde kanal tıkanıklığı olduğunu söyledi doktorlar ve masaj önerdiler. Her gün çapak/akıntı/mikrop oluyo gözünde. Ne kadar temiz tutmaya çalışsam da her ağladığında göz yaşı çıkıyor ve aynı şekilde çapaklanma oluyo. Temizle, ağlasın dön başa yine temizle yine ağlasın yine çapaklanma. Zaman zaman sarı/yeşil mikrop gibi oluyo. Doğduğundan beri uğraşıyorum 6 ay oldu geçmedi. Benzer sorun yaşayıp çözüm bulan var mı? Ne önerirsiniz?