Perihann Aayyssee 43 günlük oğlum var anne sütü sariligi olmuş 3 gun mama verdim biberonla lonsinoh olanin onerdi doktor onu aldik. Bugun de memeye gectik cok şükür direk aldi meme reddi olmadi. Bence bu durum bebekten bebege değişir . Tabi kullandiginiz biberonlada alakali. Önce emzirip oyle mama verin o zaman daha sağlıklı olur .
Bugrababy Aayyssee benimkide öyle kucağımdan indirince 10 saniye sonra kıpırdanıp meme istemeye başlıyor. Ben silikon ucla emziriyorum silikon ucun içi süt dolu. Doymadığını düşünmek istemiyorum ama sürekli memede.
Aayyssee ErdeminAnnesii kullandıgınız biberonun linkini verebilirmisiniz ayrıca uç aldınız mı yoksa biberondaki ucu mu kullandınız
Aayyssee afs9mart merhaba kullandıgınız biberona ayrıca uç aldınız mı bi linkini verirmisiniz bana biberonun rica etsem
afs9mart Aayyssee hayor ayrıyeten Uc almadım set olarak aldım plips avent 2 numara plastik bi bibern sert plastık bu sekılde netten aratabilirsin linki yok
Elifliyam Aayyssee bizzat yaşamış biri olarak pek tavsiye etmem sütünüz varsa eger zaten bebek kendine yetecek kadar alır.sarilik nedeniyle Wee baby biberon kullandim almayinca awent aldim bunu aldi. Anne memesine yakin diyorlar ama kızım 3. Aydan sonra emmedi naptiysam olmadı ve hâlâ biberonla devam ediyoruz. Her bebek farklidir tabii insallah sizde bi sıkıntı olmaz
OmerAybars Aayyssee vazgeçmez canım ben en başından beri biberon kullanıyorum. Sütümü sağıp veriyordum, normal emziriyordım ama ağırlıklı olarak emziriyordım, şuan 3 ay 3 günlük hem mama veriyorum biberon ile hemde emziriyorum çok şükür bi sıkıntı yaşamadım
Koalammm OmerAybars Vazgeçmez mi 😂 Her bebek bir değil yapmayın Allah askına kimse bunun garantisini veremez hem su an 3 aylık diyorsun 4.ay atağında memeyi bırakan cocuk sayısı çok fazla ki inşallah bırakmaz 😊 kaynanam da beş cocuk doğurdum besine de verdim biberon memeyi de tuttular dedi senin oğlunda tutar bırakmaz dedi gel gör ki 3 aylıkken biberon yüzünden memeyi bıraktı
Denizavci Yapma sakın aman diyeyim ben o hataya düştüm sen düşme yazık günah bebeğe hiç bir biberon anne göğsüne yakın değil aman diyeyim bin pişman olursun
angelicsmile Aayyssee canım uyuduğundan emin olduğun esnada verirsen emmeyi bırakmaz eğer uyanıkken farkında olduğu bir zamanda verirsen bırakma ihtimali çok yüksek. Biberon meme reddi yapan tek şey çünkü.
Koalammm Aayyssee Kaynanamın benden gizli biberonla mama vermesinden sonra oğlum memeyi bıraktı. Meme aşığı bir çocuktu oysa ki…🙁
Deletedmom5284 Aayyssee ben doğduğu gün alıştırdım hem mama hem meme 20 günlük olduk mememi de biberonuda çok seviyor Lansinoh kullanıyorum ☺️
Bebiskomm Aayyssee vazgecmez.ben hem mama hem meme veriyorm mamayı biberonla veriyorum bebegim uc aylık
merasafeymendilek Aayyssee canım şuan daha cok kücük ve biberon alırsa kesinlikle Bi süre sonra bırakır memeyi neden hep ilk 6 aydan bahsederler hem saglık için sadcee anne sütü hemde 6 aya kadar bırakılmaya meme bırakılmaz sürekli emzir ilk zamanlar sana doymuyor gibi gelir sürekli emmek istediği için Bi zaman sonra ikinizde düzene girersiniz ama aranıza şu durumda biberon koyma bol bol sütleri olur umarım
Bebiskomm merasafeymendilek hayır bırakmaz yanlıs yonlendirmeyin cocuk aç kalıyormus ben dogdugundan yirmi gunlujken basladım mama ve meme asla bırakmadı memeyi uc aylık aynı sekldr devam ediyo
merasafeymendilek Bebiskomm canım benim 2 oglumda bıraktı bu şekilde o yüzden buna biberon vermiyorum cok şükür 3. Ayımızdayız yetiyor ilk zamanlar yetmiyor hissiyatı herzamn olur cünkü sürekli memede kalmak ister bebek
Derya_23 Aayyssee bırakıyor memeyi bende kendi ogluma açlık hissi veriyor du biberon verdim günde bşr defa git gide memeyi bıraktı pişman oldum biberon verdim diye bence hiç verme kaşıkla yine ver ama biberon verme