Mert3437 Nscaslan34 senin yerinde çok olmak isterdim :( aslında ben direk istanbulda olmak istiyorum o daha iyi :)
Nscaslan34 Mert3437 tabiki esenler 🤣 biz hepimiz kastamonuya tasinicaz canım iki ay sonra bi araya gelcez
deleted2310 Nscaslan34 bence 40 günde 240 adet şükredin ben 20 günde 164 adet bitiriyorum çok şükür doyuyor yavrum diyorum ama yeni taktığım beze hemen yapıncada sinir oluyorum 😂
Nscaslan34 deleted2310 günde 6 7 8 gidiyordu ortalama sünnetli iken de çok sık degistirdim smdi 6 7 saatte bir kere degistiriyorum kaka yapmazsa
deleted2310 Nscaslan34 nerdee en fazla iki saat zaten değişmezsek kıyamet kopar insan adının anlamını karakterinde taşır derlerdi de insnmazdım gazla çıkan kakada bile durmaz değiştirtene kadar 😂
Nscaslan34 deleted2310 bende isim koyacağım zaman çok düşündüm çağatay koydum genelde başarılı oluyorlar diye 😂
Nscaslan34 Mert3437 aynen ama ben istanbul doğma büyüme insan olarak çok zorlanicam gittiğimde şu tayin işinde sıkıntı yaşamazsak doğum izni dönüşünde başka derdim yok 😁
Mert3437 Nscaslan34 merkeze bi kaç kere gittim ama bozkurt güzel hayırlısı olsun canım belki karşılaşırız biz her yaz gidiyoruz bozkurtta abanada çok kapımız var şükür :)
busrasahinn -erCansu- naylon gibi a101in bezi ben hiç beğenmedim ve pişik yaptı sleepy kullanıyorum tekrar zaten fiyat olarak çok bı fark yok 1 2 lira sadece 😊