Merhaba kızlar 14 aylık bi kızım var gece çok uyanıyor sizler gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz 3 4 defa kalkıp emziriyorum gün içinde de aynı şekilde ama gece nasıl beslicegimi bilemiyorum artık püre tarzı şeyler yemiyor süt denedim ağzına bile sürmedi süt veriyorsanız nasıl veriyorsunuz 8 9 gibi yatıyor sabah 7 de kalkıyor hele bu aralar yarım saatte bir kalıp emmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım fikirlerinizi bekliyorum