Bebişim 5 ay 10 günlük, 1 ay sonra ek gıdaya geçicez malum. Tencereler vs bulaşık makinesinde yıkanıyor, biberonları da öyle yıkasak olur mu acaba🤨 organik bulaşık makinesi deterjanı aldım kullanırım diye ama içime sinmedi, yine elde mi yıkasam hepsini ek gıda için de. Siz nasıl yapıyorsunuz?