MetovicSinem Kızlar meme reddi yaşıyoruz ve devamlı sütümü sağarak veriyorum . Makina satın almayı düşünüyorum Medela mı phılıps avent mi lansinoh mu sizce ?
Cakmaklies MetovicSinem e ebebekten baby plus kullandım 2 buçuk ay çok memnun kaldım 160 TL civarındaydı
Dilhunizade https://imgyukle.com/i/urOtkU Bende ayni durumu yaşıyorum diye aldim,bugün elime ulaştı ilk denemede bir sıkıntı yaşamadım,yorumlarda genel olarak iyiydi bi bakın isterseniz 💝