Kuboos_ İyi akşamlar lösemi teşhisi koyulmuş kimse varmı aramızda süreç nasıl oluyor burda hemşire bi arkadaş vardı yardımcı oldu ama genede kendi yaşayan yada yakın bi arabasında olan varsa anlatırmısınız
Sinem26 Kuboos_ cok gecmıs olsun aıleden bırınde olsa bıle tum aıle perısan oluyor bızde annemde gogus kanserıyle savas verdık cok zor duballah sıfasını versın belırtılerı nelerdı