Cansuaysima ben emzırıyorum bızımde bes ay bıttıkten sınra süt alerjısı oldugu tespit edildi kaka tahlılınde bısı cıkmadı formul mamalarda da süt tozu var ki süt alerjısı olan bebeklere başka bir formül mama verilşyor raporla bunuda devlet karsılıyor