SuzininBilgesi gamzela anlarsım aslında elini başında tepeden alnına doğru getir çöküntü var mı? Belki sütünüz çok geliyor başta o da olabilir
Annekeki Ne kadarlik bebegin? Kizim ilk dogdugunda cok olurdu. Tazyikli geliyomus meger, emerken meme ucuna makas yapiyordum. O anda panik yapma yan cevir sirtina vur cok sarsmaman gerekiyo.
Peri-annesi23 gamzela bizde 3. Ayda geçmişti 2 ay o şekilde sürdü şimdi gayet güzel emiyor ben makas ceklinde de yaptım parmağımı hiç bişey farketmedi doktora götürdüm emerken ağzımın kenarından çıkıyor mu dedi evet çıkarıyordu ağız bezi koymadan emziremezdm bana sütün tazikli geliyor yutma refleksi zamanla gelisicekmis midesine inen süt geri yukarı çıkıyor ve emdiği sütle birlikte yutmaya çalışıyor oda kendine fazla geldiği için genzine kaçırıyor midesindeki koyulaşıp orda tutunması lazımmış bunun için doğal bı yağ yazdı ben kullanmadım bile mide ona alışır diye korktum kendiliğinden düzeldi hiç korkma ben sürekli oturarak emzirdim panik yapmadan önce yüzüne üfürürdüm düzelmezse üst üste değil sakince alnını çekerdim en son düzelmezse yan çevirir sırtına yavaşça vururdum genelde ama yuzune ufurunce yutar düzelirdi 🥰
SuzininBilgesi Zehraasmin çok çöküntü varsa damağı genzine baskı yapıyor olabilir bende halamdan duydum saçından azıcık tutup canı hiç acımayacak şekilde azıcık çekti biraz sonra bi baktım tepesi düzelmiş çöküntü kalmamıştı Linç edecekler saçını yoldu diye gelmeyin çok hafif bir şekilde tutup çekti hissetmedi ağlamadı bile bi yandan elini tuttum halamın cidden çok çekmedi bir saniye sürdü
SuzininBilgesi gamzela çöküntü yoksa oradan değil o zaman tazyikli geliyor olabilir bebeği biraz meyilli emzirin midesinden süt gelmesin yada ilk sütü biraz sağın biberon veriyorsanız sonra emzirin tazyiki azalır hem
SuzininBilgesi Blkns12 canım bıngıldak çökük olunca damağın gerisi aşağı oluyor ben baktım o da baskı yapıyor düzelince bende azalmıştı