Mvern canım benimde öyle oldu bembeyaz olmuştu derilerim kahverengi kısım da kıpkırmızıydı ağlıyodum artık benimki şöyle iyileşmeye başladı tamamende iyileşmedi şuan ben bi gece emzirmedim hiç sağdım sütümü gece göğsüme de lansinoh krem sürdüm ve kantaron yağı dönüşümlü olarak birde gündüzünde sıcak su yaptım yumuşak bir bezle kompleks yaptım göğsüme sürekli oda etki etti şuan iyiyim tamamen geçmedi ama çok az var umarım bi faydası olur onun acısı çok zor