8 aylık kızım ek gıdaya geçtiğimizden beri gözlemlediğim kadarıyla ne zaman yoğurt versem rahatsız oluyor. Daha fazla huysuz oluyor daha kısa uyuyor daha sık uyanıyor. Yoğurt vermek istiyorum kendim mayaladıgım yoğurdun faydasından mahrum kalmasın istiyorum ama rahatsız olduğu içinde vermek istemiyorum. Bi kaç defa daha deneyip yoğurttan mı oluyor emin olmam lazım. Neden böyle oluyor acaba veya böyle olan var mı ? Doktora götürmeli miyim? 🤚🏼