Arkadaslar gorumcem gil tatilde bizdeler..oglu 1 bucuk yasinda..cocuk televizyon ve telefon bagimlisi surekli ciGflm bagimlisi..kimseyle bi baglantisi goz temasi dogru duzgun yok..geldi cocuk oglumun ahsap oyuncaklarini kemiriyo..terlik kemiriyo masa kenarlari kanepe kenarlari 4 kere ondan 3 ay kucuk oglumun parmagini isirdi…normal plastik oyuncaklarila isi yok tahta me buluyosa yiyo.ben bikere soyledin abla dedim yanlis anlama ama sen bunu bi doktora goster bi vitamin eksikligi vardir hani bi cocuk doktorunu gotur dedim..yanlis anlar diyede ustelemiyorum..yani benim cocugumun yaninda cok pasif..mesela plastik mandallarin icinden tahta mandallari secip alip yiyo.vallahi az once masayi yiyodu cektim kenara yine gitti yedi annesini cagirdim.anam bu nasil is anlamadim giti..varmi boyle colugu cocugu tanidigi olan var mi.