Bizde ilk başta aptamil aldık 1 aylıkken ishal yaptı benim kızımı hipp organik aldım sonra ne ishal ne gaz hiç sorun yaşamadık. Organik bulamayınca hipp combiotik almıştım onu hiç yemedi sürekli ağladı sonra bebelec gold aldık kustu çok şimdi normal bebelac kullanıyoruz sorun yaşamadık ama çok şekerli neden ucuz diye pek önermiyo çevremdekiler sma yada smilac denemeyi düşünüyorum bende