Merhabalar anneler kızıma hepatit aşımızın 2. Dozunu yaptrcam fakat ateş yapıyormuş sanırı benimde gözüm yanıyor burnum akıyor öksürük ateş yok genede coronaysam diye korkuyorum kızım ateşlenirse nasıl ayırt edecem bende bişi var mı yok mu bilniyorum gripte olabilirim calpol verirler mi yoksa minik diye vermezler mi yaşayan var mı bu durumu🤦♀️🤷♀️😟