Merhaba arkadaşlar 10 aylik kizim var sürekli beraber uyuyoruz kolum da uyuyor gece gündüz boyun baş ve sırt ağrılarım çok arttı. Nasıl bu durumdan vazgevirecegum bilmiyorum 4 aylik olana kadar kendi beşiğinde çok güzel uyuyordu 4. Ay ayaktan sonra beraber uyuyoruz ve kolum yastık gibi kullanıyor. Sizler nasıl unutuyorsunuz bebislerinizi önerilerinizi bekliyorum🌸🌸🌸🌸