Nur92
10 gün önce sezeryanla Doğum yaptım sütüm tam anlamıyla 3.gün geldi. İlk 2 gün boyunca bebeğimi tam anlamıyla besleyemedim ki sarılık oldu. Sarılığı 18 e çıkınca 1 gece fototerapi aldık o gece boyunca sütümü sağdım verdim ek olarak mamayla destekledim sık sık beslemem gerekiyordu. Yarım saatte bir sağdım verdim ek olarak mama verdim biberonla tabi. Sarılığı 8 e düştü eve geldik. Şimdi de sütüm olmasına rağmen memeyi tutmak istemiyor ya da tutsa da çekmiyor ağzında geveliyor resmen biberon arıyor daha fazla aç kalmasın diye mecburi sağıp veriyorum sütümü ama nereye kadar sağıcam bilmiyorum napıcam tecrübeli arkadaslar fikirlerinizi bekliyorum 😞😞