Eslem45 bütün vücudunda çıkmış yaşadığımız semt çok sicak bende isilik çok acaba sütten mi çocuğa geçiyor. yada sicaktan mı nasıl tedavi edilir.
Besiktas Eslem45 Bioderma atoderm kullanabilirsiniz bize doktorumuz önermişti 2 güne geçti tabi günde 2 defa da yıkamıştım
tostosum Eslem45 her gün doğal zeytinyağlı sabunla yıkamanı tavsiye ederim. Bide benim kızıma hametan iyi geldi, onu da deneyebilirsiniz
Eslem45 tostosum şampuan la yikiyom zeytin yağını sürüyorum ama sabunu kullanırım saolun elbise giymek istemiyor şimdiden kıyafet giydirirken zorlanıyorum
limonlukarpuzzz Eslem45 çok kalin giydiriyor musunuz peki ? Mesela cok sıcak oldugu için atletle oturtuyorum ama bana kalirsa sabun kullanma cildi daha çok hassas doktorlar önermiyorlar sabunu.
tostosum Eslem45 cildi hassas olduğu için zeytinyağını direk sürdüğünüzde tahriş ediyor olabilir, tavsiyem sabunuyla yıkayın
tostosum Eslem45 olabilir ama oyun da yapıyor olabilir. Benim kızım yüz üstü yattığında ayağını parkeye vura vura yara olmuş kanatmış
tostosum Sydagl gül suyunu bende duydum eşime aldıracaktım ama satıcı bebeğin cildini tahriş edeceğini daha çok kabartabileceğini söylemiş. Siz denediniz mi acaba bi sorun oldu mu
Sydagl tostosum hakiki.kullaniyorm.bi sorn teskil etmedi. Kullanilacak bi suru kimyasal kremden cok daha zararsiz bence. Otaci marka kullaniyorm ben denemek isterseniz
cypriot Benim oğlum yazın doğdu ve hemen isilik olmuştu. Danıştığım iki doktorda hakiki gül suyu önermişti, pamuğa biraz döküp her gün siliyordum daha 4-5 günlükken. Şu an 2 yaşında hala yapıyorum. Ben çok faydasını gördüm.