CatBoy canım benim kızım da 17 aylık. Bu aralar bir gün iştahlı bir gün iştahsız. Diş çıkarma döneminden kaynaklı sanırım. Bir de havalar sıcak. 9,700 kg. Kilo olarak normal sınırda ama yine de az geliyor gözüme. Herşeyi yerken şimdi yemek seçince ben de üzülüyorum. Eczaneden Ocean Multi Balık Yağı aldım. Gün aşırı 1 tatlı kaşığı veriyorum. Kıyma, karpuz, salata ağzına sürmezdi. Şimdi yiyor. Faydasını görmeye başladım. Polivit’ten arkadaşım kullanıyordu. İştah açıyor diyor da bilmiyorum ne kadar doğru.