Sevgicicegi sizi böyle umutsuzluğa kaptırıp bu düşüncelere itenlere kulaklarınızı tıkayın. Asla susmayacaklar, bitmeyecekler. Her ay türeyecekler. Bebeğinizin kilo alımı iyiyse, günde yeterli miktarda bez alıyorsanız sütünüz çok güzel yetiyordur. İlla dolu dolu sert olması gerekmiyor öyle bir şey ki en minik göğüsten bile oluk oluk süt gelebiliyor. Siz suyunuzu bol bol için Allah ın izniyle o ırmak hiç bitmez. Böyle kendinize dert yapmayın sizi yetersizlik hissine kaptıranları utandırın dik durun ❣️🌿