Yaşayan oldu mu acaba ? Nasıl aştınız ? Ek Gıda yiyor fazla karnını duyurmamaya çalışıyorum meme alsın diye maalesef almıyor gece de almıyor ağlayıp uyanıyor ama emmek istemiyor. Diş çıkarıyor ondan diyorum ama pek geçici gibi değil. Çok severdi emmeyi nasıl böyle oldu bir an da hemde anlamıyorum çok üzülüyorum..