Sedaaa1 benim en buyuk derdim buydu kundagi nasil biraktaracaktim 6.5 aya kadar.kundakla yatirdim ellerini cikariyo agliyodu sonra kundagj biraktim ilk gece 2 saate bi uyandi kendi kendini uyandiriyodu emzigi f ln cikartirip zmana tanjdum 3 gunde alisti bebeklerin 3 gun kurali inannin alisir oda uykusu gelince uyur zaten bebeisjuz alisiri kundaksiz yatirmak daha guzelmis😊😍