Deletedmom310 Kızım biraz soğuk algınlığı geciriyo doktora gittik bugün oksurup şurubu verdi şuan uyuyo ateşi 36.2 düşük mu normal mi anlayamadım
Wolverine Deletedmom310 36.2-37.2 arası ateş değil normal bebek vücut ısısı. 37bucuk ve 38i ara ara geçen 24i bulan ateş olursa bir uzmana götürün.
Deletedmom310 Wolverine sağol canm biraz düşük geldi acaba dedim üşüyor mu ona göre üzerine bişey daha ortucektim
-CinarinAnnesi- Canım internete okumuştum bi kere 36.2 ve altı üşüdüğünü gösterir yazıyordu bi bak istersen sende