qmzcskn canım gebelik zehirlenmesinden dolayı tansiyonum cok yüksekti, 17 10, Bursa sehir hastanesine gidiyordum. Banada normal dogum yaptırmak istediler. suni sancı vereceklerdi, ve tansiyonum arttıkça bebek stress e giriyordu. Bana ve eşime imza attırmak istediler herhangi birsey olursa diye. Tansiyon yükselince cunku beyin kanamasına bile yol acabiliyor, hemen çıkış istedik özelde dogum yaptım