Hanımlar iyi akşamlar..
Bebeğim bugün 1 aylık oldu. Sabah 5:30ta uyandı, gün için de doğru düzgün uzun uzun uyumadı 1 saat ile 30 dk arasında hep kısa kısa uyudu. Ve genel de emmek istiyor. Acaba bu durumu yaşayan var mı? Varsa çözümü nasıl buldu? Geçici bi dönem büyük ihtimalle diye düşünüyorum