Dn123 Kızlar bunu yapan ben faydasını gördüm diyen var mı. Kilo veriyorum ama göbek kalıyor malesef. Korse var aslında ama onla rahat edemiyorum bunu deneyen var mi
biraskmasali Dn123 korseyi kullanamıyor san onuda kullanamazsın güzel terletiyor yanlız kayıyor çok etkisi var ama birden mucize olmuyor tabiki
Akinbebek Dn123 yıllar önce yurttan arkadaslarımm streç ve biberiye yagı ilee göbek cevrelerini eritmişlerdi canım :)
bonbonjelibon Spora gittiğimde sarıp gidiyordum eve gelip açtığımda sular dökülüyordu ben sadece bir ay gittm ama etkisi var bence
Dn123 Akinbebek biberiye yağını duydum hakiki bulursam alicam ben dün sardım egzersiz olmasa da biraz terletmisti acaba kaç saat sarmak lazım birde acaba zararı olur mu sonuçta naylon 😀
Karacamm Benim eşim 2 tur sarıp 1 saat koşuya gitti gitmeden ve geldiğinde tartıldı en az 800 gram oynadı 1 ay boyunca 6 kg verdi ve o bölge inceldi. 12 günlük bebeğim henüz 1ayı geçince denicem bnde
Akinbebek Leylaninannesii aynen :) sonrada egzersiz yapıyolardı :) streci bi cıkarıyolardı sırılsıklam olmuşlar işe de yaradı yani :) yalnız biberiye yagı biraz yakıyo :)
Akinbebek Dn123 1 saat falan kalıyordu zararı olacagnı sanmıyormm :) egzersiz bitince cıkarırsınız ama hareket etmelisinz sarıp oturmayın o zman işe yarayacagını sanmıyorum :)