Hanımlar bebeğim düne kadsr uykusu olmasa da emdikten sonra memede uykuya dalardı Hatta uyandırıp emzirirdim ama dünden beri Memede karnını doyurduktan sonra uykuya dalarken ağlamaya başlıyor sizce neden olabilir? Doymuyordur diyenler için ötekini de veriyorum doyduğu için çok emmiyor bile başlıyor ağlamaya
gazdan diyenler için gazdan değil 10-12 dk emiyor yanı karnının doyduğuna eminim tam gözleri gidip mayışıyor başlıyor ağlamaya bunun sebebini bilen var mı yada çözümünü ?