Nurbeyaz ben doktora gittim kızım 3 ay 7 günlüktü 5400 geldi kilosu, doktor uykusunu gün içindeki halini emmesini vs sordu sonra baktı ki mutlu bir bebek, uykusu da düzgün demek ki yapı olarak zayıf dedi. Ben ve eşim de zayıfız. Mamaya başlamadık ama ne zaman bu foruma girsem 3 aylık bebekler 7 8 kilo, 2 aylık bebekler 6 kilo falan diyorum bi benimki böyle minik kaldı herhalde. Anne sütü olduğu için ister istemez vicdan azabı çekmeye başladım, kendimi sorguluyorum. Gittim bestlak damla, humana çay, solgar brewers yeast b12 aldım. Yine aynı süt hiçbir şey değişmedi yine öyle deli gibi kilo almıyor. Doğumdan önce asla kilosunu takmayacağım sağlıklı olması önemli diyordum. Yine kendime her gün aynı şeyleri söylüyorum ama bu forum psikolojimi bozmaya başladı 😂