BaraninAnnesi benim yara olmadı gı halde, ağlayarak emziriyordum ilk hafta. Hatta annem zorluyor Du yoksa bıraktıracaktım. İlk tutuşu çekişi acıtıyor evet heleki ilk dogumda 🤯 merak etme geçeçek ama, 1.5 aylık anneyim. Benimde ilk dogumum Du. Artık emerken acımıyor düzeldi şükür. Bebege ve birbirinize alışma dçnemindesiniz böyle düşündüğün için kendini suçlama. Cok normal çünkü hayatın eski seyrinde değil. Evdeki bir bebek ve sana muhtaç, hayat onun etrafında dönüyor. Üst komşunun cocugu değil, bir hafta kalacak misafir değil, tamamen sana bağımlı. Bir süre sonra kendiliginden alışıyorsun, banada çok zor geldi, cünkü cidden gunluk rutin yaptıgın şeyler artık lüks oluyor. Mesela duş almak, kahvaltı yapmak benim İcim artık ciddi lüks. Eşim çalışıyor hafta ici tek bakıyorum bebege, bugun kahvaltı yaptım guzelce öyle iyi geldi ki. Kendinize ara ara esler verin. Günde bir saatte olsa size ait vakit olsun. Bu en dogal hakkınız