Tugce_S_K benim de bebeğim iriydi ve nst de sancım çıkmadı. 39+6 ya kadar bekledik. Hala sancı çıkmayınca artık sezaryen olmak durumunda kaldım. İyi ki sezaryen olmuşum ultrasonda gözüken 4 kiloydu , 4,400 doğdu bebeğim. Doktoruna güven canım sezaryen kötü bir şey değil senin ve bebeğin sağlığı önemli.