Tugba61 Aynısı su an bende de var emzırdıkten sonra sagıyorum gogsumu gogus ucuna dogru msj yapıyorum sagarken sıcak hablu koyuyorum sut kırılması dıyoruz bız hıc acıle getmedın boyle yaptım gectı benımkı ılk bebegımde sımdı de aynısını yapıyorum
Yakupbebek Sinemkrsyk ne dedi doktor bnmde aynı daha bebeğim 3 günlük bide su kabarcıkları oluştu meme başlarında
Gokbayes2018 Liyaa Ama bendeki agrı el değmicek sekilde. İğne batar gibi. Emzirirken ellerimi ısırıyorum acıdan
Liyaa Gokbayes2018 kanalların tıkandı muhtemelen cnm sık sık emzir ve göğsüne masaj yap instagramda ebeayse var onun videolarında vardı nasıl yapıcağın bende sık sık yaşıyorum hatta sanki koltuk altımdaki damarı çekiyorlarmış gibi hissediyorum senin ki ilerledi muhtemelen üç günde açılıyor benim ki o kadar çoğalınca
AlyaDerin Gokbayes2018 bnm ilk zamana göre şimdi çok daha iyi ben tahin sürüyorum doktorum bana dedi, bnmki çatlamıştı göğüslerim tahin sürdüm çatlaklığı geçti ,sürdüğüm gibi yumuşuyor kendiliğinden sütüm akıyor😊
AlyaDerin Gokbayes2018 kremleri falan birsürü şey denedim hiçbiri işe yaramadı, Doğum kontrolüne gittiğimde doktoruma dedi oda tahin çok iyi geliyor dedi Şimdi içinde süt kaldığında göğüslerim ağrıyor yoksa hamdolsunki emzirirken şimdi iyiyim 🙂
Gokbayes2018 Liyaa canım çok zormuş. Bebeği emzirirken cektipim acıdan kolum tutmadı bır ara bebeği kendımı kaybettim. İnşallah acılır çünkü dayanılır gibi değil. Dusa gırdım baya sıcak suda masaj yaptım süt akto rahatlamıstım. Ama geri dolunca süt yıne aynısı oldu. Felaket bır agrısı var. Senede öylemi
Liyaa Gokbayes2018 ılık suda masaj yap cnm o hatayı bende yaptım sıcak suda göğüslerin daha çok süt doluyor
AlyaDerin Gokbayes2018 Hmm evet kitle gibi o süt kalınca öyle oluyor , bnmde ilkkin yara olduğu için sağ göğsümü çok vermiyordum sağ göğsümde öyle olmuş böyle taş gibi şeyler kaynanam sık sık emzir geçer dedi ama halen de var 😔 bende bu durumdan çok rahatsızım
Eslemebrar Gokbayes2018 bende de oldu olan göğsüm genelde az emzirdiğim göğsümdü onu daha fazla emzirmeye başladım ve geçti süt kanalları tıkanıyomuş ve orda süt bezeleri oluyomuş sık sık emzirmeye calıs canım geçmiş olsun 😘
Eslemebrar Gokbayes2018 aynen öyle zaten elimle göğsümü ovduğumda sert sert kitleler hissediyodun tek çare emzirmek dediler şimdi geçti çok şükür artık ikisinide emzirmeye uğraşııyorum birazcık sıcak kompres yapmayı dene göğsüne sıcak havluyla falan ben emzirirken can veriyodum sanki çocuk korkmasın diye bağıramadımda dişimi sıkarak ağladım 😢
Esrakndmr Gokbayes2018 canım aynısı basıma geldi hatta aynı günde. Kolumu kaldıramıyorum. Sağdım elimle çok şükür gecti.
SelenLena Gokbayes2018 sicak suyla masaj yap ve ordaki sutu cikar yoksa mastit olur Ben cok cektim o sertlikten dolayi ilerlerse kanallar tikaniyi git sonra ugras hemen sicak suyla masaj yap