Kızlar 2 ay 6 günlük oğlum var. 15 gündür falan memede yaşıyor. 40-50 dk 1 saat emmek ne demek delireceğim kolum sırtım belim kopuyor ağrıdan. Ter içinde kalıyorum. Hatta şuan da bunu yaZarken bile halâ emiyor 55 dk oldu 🤦🏻♀️ Sizin bebelerde mi böyle ki? Çocuk resmen meme bağımlısı gibi. Doymuyor desem değil. Kilosu iyi çişli kakalı bez sayısı yeterli. Ne zaman biter muhtemelen bu durum. Emzik alıyordu artık almıyor ve beni emzik yerine kullanıyor. Bide hamilelikten beri bu aşırı terleme olayı halâ bitmedi. Lohusalıktan sonra biter diyorlardı ama beni halâ ateşler basıyor. Bebeğimin bu kadar fazla emiyor olmasından mı kaynaklı bu ateş basması anlamıyorum. 😕