5 aylık bebeğim var bir hafta once çok güzel iştahi olan bebeğin bir anda iştahı kesildi. Doktora gittik fitil verildi kaka idrar tahlili yapildi kakada bol miktarda lokosit cikti. antibiyotik verildi hala var hala var. 3 farkli doktor gezdim bağirsak hareketi normal diyip gonderiyorlar. 9 gun oldu bugun ben ne yapayim? Allah rizasi icin basina gelen varsa bi soylesin ne yapacagimi sasirmis durumdayim. 😔