Kızlar 2 - 3 gündür 4 ay 7 günlük bebeğim için bestiron kan damlası kullanıyorum. Çişi ve kakası inanılmaz kötü kokmaya başladı. Bugünde kakasının rengi koyulaşmış. Kan damlasıyla ilgili olabilirmi? Daha önce kullanan veya konuyla ilgili bilgisi olan varmı?