lyd58ky benim sütüm bazen fışkırıyo yani emerken sanırım tazyikli geliyo o yüzden rahatsız oluyo bazen çok hareketli sıkılıyo ama ben yinede ayakta gezdiriyorum falan göğsüme yatırıyorum dik olarak bi şekilde tutuyorum. Benimde sütüm fazla geliyo zaten fazlasını çıkarıyo gazını çıkartırken