Kavruuukk Prnssm-23 benim bebeğimde doğduğundan beri pisik iki üç bez değiştirdim geçmedi sonra sari kantaron yağı sürdüm iki üç kullanmada geçti bende pişik kremi sudocrm kullanıyodm hiç faydası olmamıştı
Kucukkalbim Prnssm-23 16 aylığız her dişte bizde pişik oluyoruz 😞 silverdim sürüyorum acısını kızarıklığını alıyor üstünede sırayla hametan veya sudokrem sürüp bezini bağlıyorum çokta iyi geliyor
Naneyapragi Ben mustela kullanıyordum şimdiye kadar hep iyi gelmişti ama diş çıkartıyoruz şimdi pişiği geçirmediği gibi arttı da. Burda görmüştüm ben de Sudocrem denedim geçirdi tavsiye ederim.
gmzsvm Bizimde ilk dişleri çıkarken çok feci pişik olmuştu.pandemi dönemiydi doktora gitmedim saf zeytinyağı kullandım işe yaradı.suandada var dr gittim geçmeyince fito krem ve hametan verdi sırayla sür dedi iyi geldi onlarda
tugbaninpenceresi @Prnssm-23 bence doktora götürün belki etkili birşey verir, çünkü sudokrem pişiği geçirir geçmiyorsa bilemedim en iyisi doktora gitmek
Prnssm-23 tugbaninpenceresi bulunduğumuz yerdeki doktorlar pek iyi değil maalesef o yüzden gitmiyoruz
Prnssm-23 Hepinize çok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz çok ağladı kızım yazmaya fırsat bulamadım Allah razı olsun hepinizden ❣️
meryemmirasmombuse Prnssm-23 her dişte pişik problemi yaşarız hemde öyle böyle değil sudocrem kullanırım hemen geçer şükür
Prnssm-23 meryemmirasmombuse benim geçmedi kuzum daha da arttı arkadaşların dediği gibi kantaron yağı sürdüm inşallah o fayda eder