babygirlandmom
Parkta bahçede gezmede
Onlar heran her yerde
Kendini tam iyi hissettiğinde
Beliriverirler bir köşede
"Sanki üstü biraz incemi?
Kızım bu böyle üşümezmi?
Ay yokmu bunun atleti?
Neden giydirmedin annesi?
"Alma kucağa alıstıracaksın
Bak sonra pişman olacaksın
Güvenli bağlanmayı boşver
En çok bana soracaksın.
"Çocuk durmadımı bütün gün?
Yemeğin yok, birikmiş ütün
Karnı açtır onun annesi
Acaba yetmiyormu sütün"?
"Böylemiydi bizim zamanımızda
Kimsemiz yoktu zor anımızda
Bizde çocuk büyüttuk diyerek
Geziniyolar aramızda.
"Ah teyzeler bir bitmediniz
Beynimizi vidiklediniz
Bi es verin bi susunda
Size kalsın bildikleriniz😒