Hicbiriniz korkmayin lutfen benim oglum iyilestiyse her bebek iyilesir benim 30. haftalarda farkedildi ve bu bebek down sendromlu dediler halbuki sadece bobregi genisti acil doguma alicaz dediler kabul etmedim hastanemi deistirdim ozelden sehir hastanesine gittim ta hamikeyken orda cocuk urolojiyle gorusturduler 30. haftadan 39. haftaya kadar kadindogumcuyla cocuk urolgu arasinda mekik dokudum urolog bu cocugun karninin yarisi bobrek dogar dogmaz bu bobregi acilen almamiz lazim dedi kadin dogumcum bu bebek yasamaz bu bobrekle idrar falan yapamaz dedi sonucmu 39. hafta dogurdum cocuk dogurdugum gibi saldir suldur ustume isedi idrari yaptikca kuculme oldu 1 ayda ama bobrek haddinden fazlaca buyuk oldugu icin kuculme istenilen kadar degildi 2. ayda tekrar anne karnindaki gibi ciddi bi boyuta ulasti ve ameliyata alindi su an cok sukur cok iyi ve saglikli ve bizdeki buyukluk anne karninda 61mm ameliyat oncesi en son 52 mmydi kizlar benim bebegim sapasaglamsa her bebek icin umut vardir bu konuda ve bobrek tamamen alinmadi sadece bobrek kanali yani up darlik denilen kisim alindi