Az önce tırnak keseyim dedim anca 2 tırnağını zor kestim parmakları kolu ayakları çok hareketli inanılmaz 😳 norml mi haftaya 2 ay asısında doktora sorucam inş bir şey yoktur sürekli böyle ittiriyor tekme atar gibi hareketli ayağı uykusunda bile ıkınır hareket eder kundak yapmazsam uyanır size danışmak istedim